Návod pro vrácení zboží
Potřebujete vrátit nevyhovující zboží? Podívejte se na jednoduchý návod, jak postupovat.
- Klikněte na kolonku Vrácení zboží, kterou najdete ve spodní části webu. Vyberte možnost Vratka a klikněte na ni.
- Objeví se tabulka, ve které vyplňte číslo objednávky a Váš email. Pokračujte dál. Pokud neznáte číslo své objednávky, vyberte možnost níže Nepamatuji si číslo objednávky.
- Z nabízených si vyberte svou objednávku.
- Údaje k objednávce se vám automaticky objeví. Pokud ne, můžete je zadat ručně.
- V dalším kroku vyplníte informace o vrácení zboží. Důvod, detaily vrácení, jakým způsobem chcete vratku řešit (vrácení peněz x výměna zboží zdarma) a v posledním bodě si vyberete způsob přepravy – vrátíte vlastnoručně nebo si objednáte PPL.
- Pokud zvolíte zaslání přes dopravce, objeví se vám okénko k vyplnění adresy. Zvolíte si dopravu a pokračujete ke shrnutí. Zobrazí se vám shrnutí vyplněné vratky, kterou následně odešlete.
- Přijdou Vám automatické emaily o průběhu vrácení zboží. Pokud kliknete na kolonku Zobrazit případ, můžete se podívat na svůj případ, kde se evidují veškeré informace a jeho průběh.
- Jakmile odešlete zboží vybraným způsobem, a které k nám bude doručeno, začne se Váš případ vyřizovat. Buď vrácením peněz, nebo výměnou zboží. Postup sledujte ve Vašem založeném případu.
- Přijde Vám email s opravným daňovým dokladem. Na dokladu naleznete všechny informace, které se týkají data splatnosti, vyúčtovaná doprava apod. Daňový doklad je do 14ti dní proplacen.
- Pokud jste zvolili vrácení peněz, přijde vám email o zaslání platby na Váš účet dle opravného daňového dokladu.
- Proces vrácení zboží je hotov.