Osobní odběr na prodejně možný 23.12. v čase 9-18h. Objednávky expedujeme 23.12., 30.12., 3.1.

Návod pro vrácení zboží

Potřebujete vrátit nevyhovující zboží? Podívejte se na jednoduchý návod, jak postupovat.

  1. Klikněte na kolonku Vrácení zboží, kterou najdete ve spodní části webu. Vyberte možnost Vratka a klikněte na ni.
  2. Objeví se tabulka, ve které vyplňte číslo objednávky a Váš email. Pokračujte dál. Pokud neznáte číslo své objednávky, vyberte možnost níže Nepamatuji si číslo objednávky.

  1. Z nabízených si vyberte svou objednávku.
  2. Údaje k objednávce se vám automaticky objeví. Pokud ne, můžete je zadat ručně.

  1. V dalším kroku vyplníte informace o vrácení zboží. Důvod, detaily vrácení, jakým způsobem chcete vratku řešit (vrácení peněz x výměna zboží zdarma) a  v posledním bodě si vyberete způsob přepravy – vrátíte vlastnoručně nebo si objednáte PPL.

 

 

  1. Pokud zvolíte zaslání přes dopravce, objeví se vám okénko k vyplnění adresy. Zvolíte si dopravu a pokračujete ke shrnutí. Zobrazí se vám shrnutí vyplněné vratky, kterou následně odešlete.

  1. Přijdou Vám automatické emaily o průběhu vrácení zboží. Pokud kliknete na kolonku Zobrazit případ, můžete se podívat na svůj případ, kde se evidují veškeré informace a jeho průběh.

 

  1. Jakmile odešlete zboží vybraným způsobem, a které k nám bude doručeno, začne se Váš případ vyřizovat. Buď vrácením peněz, nebo výměnou zboží. Postup sledujte ve Vašem založeném případu.
  2. Přijde Vám email s opravným daňovým dokladem. Na dokladu naleznete všechny informace, které se týkají data splatnosti, vyúčtovaná doprava apod. Daňový doklad je do 14ti dní proplacen.
  3. Pokud jste zvolili vrácení peněz, přijde vám email o zaslání platby na Váš účet dle opravného daňového dokladu.
  4. Proces vrácení zboží je hotov.